torsdag 27. august 2009

Vekking av en sovende blogg

Mens min engelske fagblogg stadig er aktiv, har denne mer personlige norske bloggen vært sovende en god stund nå. Det synes jeg er synd, og nå har jeg tenkt å gjøre noe med det. Jeg bruker en del tid på å holde meg oppdatert på hva som skjer av rent faglige og vitenskapelige ting, og det kommer jeg stadig til å skrive i fagbloggen min. Samtidig kommer jeg stadig over ting som gjelder matematikkfaget, matematikkdidaktikk, skole, barnehage, IKT osv. som kanskje kan være av interesse for flere enn meg selv. Dette tenker jeg å bruke denne bloggen til, og jeg har som målsetting at jeg skal dele litt mer her, i stedet for å bare sende det til Evernote, delicious.com/diigo eller lignende.

Dermed erklærer jeg denne bloggen for gjenåpnet/vekket av dvalen!

Ingen kommentarer: